Schematy darmowe i ich tłumaczenie

niedziela, 30 lipca 2017

Witajcie!

Witam wszystkie szydełkomaniaczki i nie tylko :)
Blog ten powstał z myślą o tych, którzy miłują się w szydełku, jak i innych robótkach ręcznych, czy to haft, czy to druty, wszyscy jesteśmy miłośnikami rękodzielnictwa.
Przedstawię się; jestem matką cudownej małej dziewczynki, Ewy, która popycha mnie codziennie do działania i która to właśnie była moim motorem do założenia tego bloga. Nie poprosiła mnie o to, nie zasugerowała, ponieważ sama jeszcze jest na etapie raczkowania, ale to przy niej wróciłam do szydełka po prawie rocznej przerwie i to patrząc na nią, słodko śpiącą, powstawały kolejne maskotki.
Maskotki? Tak! Moim konikiem jest amigurumi, szydełkowe maskotki, choć nie stronię od szydełkowych ubrań, czy obrusów. Wszystko co jest związane z szydełkiem - kocham to!
Przez kilka ostatnich miesięcy prowadziłam Fanpage na Facebooku: www.facebook.com/szydelkowaanfi , aż w końcu pomyślałam, że właściwie mogłabym sama stworzyć blog, który będzie w sobie mieścił to, z czego ja sama korzystam. Już kilka razy proszona byłam o tłumaczenie schematów na maskotki, co robiłam z radością, więc dlaczego nie zrobić tego dla wielu ludzi, którzy mogą z tego zrobić pożytek?
Tak więc oto jestem ja i mój blog :) Zapraszam wszystkich serdecznie, czujcie się jak u siebie w domu, jeśli macie jakieś uwagi, dzielcie się nimi szczodrze, a ja postaram się do nich odpowiednio donieść. Masz jakąś prośbę? Mów śmiało! W miarę moich możliwości postaram się pomóc :)
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz